4/15/10

matriks melaka




akhirnye aku dapat matriks melaka..
not bad la sebab x jauh sangat..
first choice aku kmj, mlake 2nd..
alhamdulillah, sebab tak dpt yang jauh2..
member perling aku ade yang dapat pahang, ns..
tapi for sure, aku akan dipertemukan semula dengan member teknik jb! haha
geng orked sume dapat sane, peh xley blaa..
ternyata aku wat pilihan yang bijak ngan masok teknik jb sebab kat sane dah ade member..

aku da buat research sikit pasal kmm (kolej matrikulasi melaka ni)..
daripada gambar2 di beberapa blog yang aku godeh, dorm dia agak buruk..
tapi bilik die agak besar, fasiliti pun nampak ok..

aku sebenarnye tak kisah sangat buruk ke, lawa ke..
yang penting aku dapat belajar dengan tenang..
ramai gak yang suggest aku pergi matriks..
perasaan aku 80% nak pegi..
sebab aku ni jenis yang studi dgn member, kalau studi kat rumah memang xjalan arr..
so aku rase aku boleh catch up studi kat matriks sebab aku pcaye ramai member yang satu level iQ ngan aku.. haha

yang penting niat nak blaja..
sebab aku nak kejar impian aku belajar kat Universiti Malaya..
aku kena hardwork yang gila..
wait for me, KMM..

No comments: